Moet een adviseur overal van weten?

"Consultants doen bijna alles om kennis te vergaren, maar de meesten zijn niet bezig met wat de klant écht wil."

— Jeroen van Schreven, partner UPD

Doe meer met uw commercieel bewustzijn

Download de whitepaper

De impact van commercieel bewustzijn

Hoe klantgericht is de Nederlandse adviseur? FD Mediagroep liet er onderzoek naar doen. “Dik voldoende’, vinden adviseurs. “Moet beter”, concluderen 9 directieleden in de whitepaper ‘De impact van commercieel bewustzijn’.
Lees hun verhalen en ontdek wat succesvolle adviesbureaus en advocatenkantoren doen om:

  • Up-to-date te blijven
  • Klanten écht blij te maken
  • De concurrentie voor te blijven

Met tips, inzichten en verrassende data

Download de whitepaper

Vul onderstaand formulier in en u kunt direct de whitepaper downloaden

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
U dient hiermee akkoord te gaan.

Alstublieft

Hier is uw whitepaper:

Klik hier als de download niet automatisch start

"In deze informatie­maatschappij kan een adviseur maar beter voorop lopen"

— Hans van der Molen, ceo Berenschot

‘Vakmanschap combineren met data’

Hoe denken 9 adviesbureaus en advocatenkantoren hun concurrenten voor te blijven?

Volgens Monique Sueters, ceo van AZL, wordt de toekomst van dienstverlening bepaald door communicatie, visualisering, ontzorging en data.

René Nelis, ceo van BDO, bouwt aan een menselijk kantoor dat zekerheid toevoegt in onzekere tijden.

Babette Hiddes, directeur van Hiddes Advocatuur, focust op ultra persoonlijk klantcontact.

9 ceo’s met 9 verschillende visies.

Lees hun verhaal

Haal meer uit Het Financieele Dagblad

Onderzoek van onderzoeksbureau Markteffect geeft aan dat 92% van de adviseurs vindt dat Het Financieele Dagblad bijdraagt aan het ontwikkelen van hun commercieel bewustzijn.

Bekijk ons aanbod

“Het FD biedt en voedt de helikopterblik”

zegt Remco Smorenburg, partner van Norton Rose Fulbright.

Lees zijn verhaal