Consultants doen bijna alles om kennis te vergaren, maar de meesten zijn niet bezig met wat de klant écht wil.
Hoe klantgericht is de Nederlandse adviseur? FD Mediagroep liet er onderzoek naar doen. “Dik voldoende’, vinden adviseurs. “Moet beter”, concluderen 9 directieleden in de whitepaper ‘De impact van commercieel bewustzijn’.
Lees hun verhalen en ontdek wat succesvolle adviesbureaus en advocatenkantoren doen om:
Met tips, inzichten en verrassende data
Vul onderstaand formulier in en u kunt direct de whitepaper downloaden
In deze informatiemaatschappij kan een adviseur maar beter voorop lopen
Hoe denken 9 adviesbureaus en advocatenkantoren hun concurrenten voor te blijven?
9 ceo’s met 9 verschillende visies.
Volgens Monique Sueters, ceo van AZL, wordt de toekomst van dienstverlening bepaald door communicatie, visualisering, ontzorging en data.
Het FD biedt en voedt de helikopterblik
Onderzoek van onderzoeksbureau Markteffect geeft aan dat 92% van de adviseurs vindt dat Het Financieele Dagblad bijdraagt aan het ontwikkelen van hun commercieel bewustzijn.