Hoe klantgericht is de Nederlandse adviseur? FD Mediagroep liet er onderzoek naar doen. “Dik voldoende’, vinden adviseurs. “Moet beter”, concluderen 9 directieleden in de whitepaper ‘De impact van commercieel bewustzijn’.
Lees hun verhalen en ontdek wat succesvolle adviesbureaus en advocatenkantoren doen om:
Met tips, inzichten en verrassende data
Vul onderstaand formulier in en u kunt direct de whitepaper downloaden
Hoe denken 9 adviesbureaus en advocatenkantoren hun concurrenten voor te blijven?
9 ceo’s met 9 verschillende visies.
Volgens Monique Sueters, ceo van AZL, wordt de toekomst van dienstverlening bepaald door communicatie, visualisering, ontzorging en data.
René Nelis, ceo van BDO, bouwt aan een menselijk kantoor dat zekerheid toevoegt in onzekere tijden.
Babette Hiddes, directeur van Hiddes Advocatuur, focust op ultra persoonlijk klantcontact.
Onderzoek van onderzoeksbureau Markteffect geeft aan dat 92% van de adviseurs vindt dat Het Financieele Dagblad bijdraagt aan het ontwikkelen van hun commercieel bewustzijn.